Şi dacă totuşi…

Descopera.ro propune un articol extrem de interesant.

Religia e un subiect tabu pentru oameni, dar mai ales pentru români. 99% dintre persoanele care discută despre acest subiect se “aprind” absolut instant şi de neînţeles. Toţi se simt atacaţi, toţi au impresia ca ştiu totul perfect şi mai ales că deţin dreptatea absolută.

Nu spun că sunt eu cel atipic şi să mă sustrag din categoria pe care am enunţat-o ceva mai sus. Nu ştiu cum sunt, dar ştiu ce cred şi am păreri foarte bine susţinute, pe care în majoritatea cazurilor prefer să le ţin pentru mine doar din cauza chestiilor spuse ceva mai devreme. În fine, vă învit să lecturaţi ceva cu adevărat interesant. Nu sugerez că sunt de acord cu ce e acolo sau că aş contrazice toate teoriile din articol, doar fac o scurtă propunere. Pam Pam!

Vezi aici articolul.

P.S. Promit să revin cu o scriitură pe tema asta.

Posted on June 23, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. am citit articolul respectiv, in mare.. msi mi se pare o aberatie, sa incerci sa te gandesti atata cine a fost, cum a fost, de unde a fost, si chestiile astea. daca crezi in d-zeu crezi asa cum ai fost invatat, fara sa despici firul in patru 😐

  2. e, aici e o oarecare problema. de ce sa crezi in ceva, nu ma refer strict la subiectul ala, pentru ca asa ti-a spus cineva. detine cineva dreptatea suprema? oricine are dreptul la o parere si mai ales modul de intelegere e total diferit de la o persoana la alta..

  3. da. textu e o aberatie, nu am avut rabdare sa il citesc tot ca sa spun asta. au facut studiu pe budisti care se inchina la idoli. normal ca aia e o fabricatie, o inventie. deci parerea mea e ca nu are nicio relevanta. crezi in Dumnezeu cand deja depasesti problemele legate de existenta sa. zic eu.

  4. “budisti care se inchina la idoli. normal ca aia e o fabricatie” tare asta :-))))

Leave a Reply

