Viaţă de pisică :)

Mă, eu când mă plictisesc nu încep să cobor scarile pe burtă. Niciodată nu am început să fug prin casă şi nici nu am încercat să mă urc pe perdele.

Pisulică asta e chiar amuzantă 🙂

Vodpod videos no longer available.
Posted on June 24, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 12 Comments.

  1. Amuzanta, dar simpatica 😀

  2. am si eu un exemplar acasa. birmaneza e doamna.. pastila cea mai buna pentru relaxare e o pisica. garantat! 😀

  3. haha :)) chiar e foarte draguta.. oricat nu mi-ar placea mie pisicile 😀

  4. cum sa nu iti placa daca sunt atat de dragute?:D

  5. la cata lene am in momentu de fata. asa as face si eu.pacat ca n-am duplex sau vila

  6. dar e prea tare pisicuta 😀 😀 😀
    si eu am birmaneza (am avut..de fapt 😦 dar voi mai avea 😛 )
    iar asta din clip e motan :> garantez eu, ca le cunosc dupa privire.. si mers :))

  7. http://www.petitieonline.ro/petitie-p13583050.html

    Salut,

    Daca vrei, gazduieste si tu linku asta undeva pe blogul tau!

    FZR!

  8. @Black Tie> uite ca deja e gazduit :P. am sa ma gandesc si am sa ii fac loc 🙂

  9. e. am facut o prostie si am vorbit inainte sa vad despre ce e vorba. sa fii sigur/a (nu stiu cu cine vorbesc :P) ca va aparea linkul.

  10. Mersi.. e deja si pe rapidisti.ro!

  11. Vicky sunt.. remember me?

  12. pabababamm 😛 evident ca imi amintesc 😀 nu conteaza ca e si pe rapidisti. cu cat in mai multe locuri cu atat mai bine

Leave a Reply

