Hai pa!

Mult aşteptata vacanţă a început! În momentul în care articolul ăsta a devenit vizibil eu probabil sunt deja în Ploieşti. De ce acolo? Pentru că în oraşul petrolului mă aşteaptă Iulică. De acolo o  întidem amândoi spre casă. E 18:39 când scriu aceste rânduri şi deja simt că starea mi s-a schimbat.

Piatra Neamţ pregăteşte-te! Bestia se întoarce ! 🙂

leaving-startup

Posted on June 26, 2009, in All. Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. acus vine si eu acasa:D inca o saptamana de sesiune si ajung si eu pe taramuri nemtene 😀 can’t waaaait 8-> home sweet home!

  2. iti inteleg fericirea 😀 ca asa eram si eu cand am intrat in vacanta :X

  3. Bestia? Iti faci singur reclama negativa? 😀 Toata lumea stie ca esti un zeu in acest oras. La cat mai multe vizite. Te rog.

Leave a Reply

