1. Plecarea

1051243E joi, 25 iunie. Vorbisem cu colegii încă de dimineaţă, după ce am scăpat de ultimul examen, să ne petrecem şi noi puţin, că, deh, merităm. Se face 9 şi ceva seara, ajung de la muncile patriei şi Vadim mă aştepta la metrou. Uşor, uşor ajung acasă, ne adunăm cu toţii şi începe paranghelia. Dă-i cu bere, dăi cu vin, dă-i cu vin dăi cu bere, vorba scriitorului.. Trece o oră, trec două, trec multe noi cântăm încontinuu şi la un moment dat se face 4 şi ceva dimineaţă. Când a trecut timpul nu ştiu, dar îmi aduc aminte când Ana îmi spune sec “a murit Michael Jackson”. Evident că prima reacţie a fost ceva de genul: “Hai mă du-te de aici”.

Mă părăsesc toţi, doar o cameră rămâne ocupată şi eu mă gândesc doar la trenul de la 9 jumate care mă aduce din ce mai aproape de casă. Evident că nu mă culc şi îmi fac de treaba prin casă. Fac curăţenie, îmi fac o cafeluţă şi la un moment dat mă întind în pat… Se stinge lumina… La 9 aud voci, era Vadim deasupra capului. Să fii sănătos tată, că nu ştiu când naiba mă trezeam.

În fine… mă urc în taxi cu direcţia Gara de Nord. Achiziţionez nepreţuitul bilet şi mă poziţionez cuminte pe peron. Vine trenul…. to be continued

Posted on July 4, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. pregatesti o comedie in “n” acte ?;;) 😛

  2. ma mai gandesc. voi vedea mai tarziu ce va iesi 😀

Leave a Reply

