2. À Ploieşti

namib-desert-v-49_3Pe bilet scrie clar vagon 1/ loc 11. Trei vagoane avea trenuleţul ăsta da nici că scria pe vreunul numărul de graţie 1. Mă duc tiptil la controlor să-l întreb totuşi unde naiba trebuie să mă duc. Ălă îmi zice “vagonul din dreapta” şi mă duc spre el… ajung acolo şi să fiu sigur întreb alt controlor. Surpriză! Domnul cu bască mă trimite în direcţia total opusă. Asta e, zic… şi mă duc. Evident că nici pe vagonul ălă scria ca e vagonul 2, dar mă urc. Fiind tren de ălă cu etaj, evident că mă duc sus (mereu îmi place să fiu la înălţime) şi cum stau eu aşa în scaun, pleacă maşinăria şi după vreo 10 minute apare domnul controlor: “Biletul la control… Da nu ţi-am zis că vagonul 1 e mai în faţă?”  şi mă bufneşte râsul. Îi povestesc toată “excursia” dintre vagoane şi evident că râde şi el.

Şi uhuuuuu şi ţaca ţaca şi trenul ajunge în Ploieşti.

Căldură mare mon cher. Pe peron mă aşteaptă Iulică (zis şi Puli 🙂 ). Domnul mă aştepta cu nişte formidabili covrigi (la 1 leu bucata!) care mi-au potolit o foame ce mă tot enerva de câteva ore.

În Ploieşti am mai fost de două ori, dar şi atunci am stat cam trei ore, ei… acum am stat cam 4, dar stând într-o maşină şi ascultând Radio Prahova, la o temperatura de vreo 35 de grade nu cred că pot să îmi fac o părere despre oraşul lui Vadim :)).

Şi trece timpul şi trece şi trece… şi iarăşi plec. De data asta în scaunul de copilot. Căldură mare, mon cher…

Posted on July 5, 2009, in All. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. E frumos la mine, ma…te chem io odata vara asta:P

Leave a Reply

