3. Spre pământul natal

untitledDrumul spre casă a fost cea mai surprinzătoare perioadă din toată săptămâna în care am fost plecat. Pe lângă faptul că am murit de cald şi mi se închideau ochii la fiecare 5 minute după ce noaptea precedentă nu am închis un ochi. Cu aproximativ 100 de kilometri de Piatra Neamţ a căzut bomba…

 

Foarte surprins că taică-miu nu mă sună din oră în oră, aşa cum o făcea de obicei, încep să mă uit destul de lung la telefon. La un moment dat… tring tring – mesaj – mă uit pe ecranul telefonului: mesaj de la tata. WTF!? De ce mă miram atât de tare? Ei.. eu tot am făcut mişto de tata că nu ştie sau nu vrea să trimită mesaje. Îi spun unde sunt, dar nu mă pot abţine să îi spun: “ia uite cine ştie să trimită mesaje”. Trec ceva minute, mai râd cu Iuli, mai nu ştiu ce şi din nou tring tring. Mesaje de la tata. Se face linişte în maşină şi imediat încep să rând, da` să râd frăţică. Îi citesc lui Iuli, mesajul primit de la tata:

Băi puţă, eu sunt Regele Sms!

PAM PAM!

P.S. După un drum care a părut mai lung ca niciodată am ajuns şi acasă.

Posted on July 6, 2009, in All. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Eu am avut mari dureri de cap cât am învaţat-o pe mama să trimită smsuri. Mă suna înainte: “vezi ca îţi trimit mesaj”, apoi închidea. Îmi trimite un mesaj banal, apoi mă suna din nou: “ai văzut că ştiu să scriu smsuri?” şi închidea iar, fără ca eu să pot să îi spun ceva.

    În altă ordine de idei: moldoveanule! 😀

  2. moldovean la propriu sau la figurat? 🙂

Leave a Reply

