Ce contrast !

imaginea-panoramica-si-universitatea-bucuresti1Şederea mea în Bucureşti a adus cu sine multe lucruri bune. Pe lângă acestea, din păcate, o sumedenie de păreri pe care le aveam nu cu puţin timp în urmă, s-au schimbat radical.
Micul Paris nu mai e de mult atât de mic şi mai ales nu mai e deloc Paris.
În vecii vecilor nu aş fi putut crede că periferia poate fi mai “locuibilă” decât centrul unui oraş. Şi nu mă gândeam aici la trafic, aglomeraţii de oameni sau mai ştiu eu ce alte tâmpenii.
De câteva zile mi-am mutat “cortul” în buricul târgului, mai exact la cinci minuţele de celebra Universitate. Ţigani mai mulţi decât aici nu am văzut niciodată. Mă refer, evident, la zone în care locuiesc oameni, hai să zic, normali.

Brâncoveanul în care mi-am petrecut ultimele luni e high-class. Răgetele şi turmele de “oameni simpatici” erau cu adevărat fenomene paranormale. Ciudat fenomen…

Posted on July 15, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. iar centrul istoric este locuit si pot spune si intretinut in acelasi timp de RR. sa nu se inteleaga ca sunt rasist dar majoritatea sunt o pata neagra, cu tot cu jocul de cuvinte…

Leave a Reply

