EXCLUSIV / Isus vine! :)

isus20je20uskrsnuouv71Băi fraţilor, tot oraşul e împânzit de mesaje apocaliptice. Evident că nu m-a obosit să fotografiez pereţii pe care e inscripţionat profundul mesaj.

“Isus vine!”. Unde? Cum? Când? Oare are avion personal? Poate vine cu limuzina? E îmbrăcat de la Gucci?

Nici nu vreau să mă gândesc ce luptă există între CNN şi NBC pentru exclusivitatea evenimentului.

D`oooh.

P.S. Era să uit. Pe lângă veniri spectaculoase cred că începe şi răzbelul. Stăteam azi pe la 12 la Aviatorilor şi îmi aşteptam autobuzul personal şi trei elicoptere de alea mari, mari mi-au trecut deasupra capului. Mare brânză spun eu. La câteva minute am simţit cum copacii se mişcă serios. Imediat au apărut trei avionoaie de alea uriaşe, Hercules cred că se cheamă, care zburau pe undeva pe la etajul 10. Fugiţi fraţilor 🙂

Posted on July 15, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. pe pereti nu am sesizat nimic inca, dar cu siguranta l-am remarcat pe un individ cu portavoce in fata magazinului Unirea care spunea tot felul de lucruri divine, dumnezeiesti si altele de genu…socant, publicul era 0. Si daca tot erai la aviatorilor sunt sigur ca daca dadeai o fuga pana la herastrau vedeai submarine si crucisatoare 😀

Leave a Reply

