Cancanisme

Aseară mi-am băgat nasul într-un anuar al ziarelor de sport din anul de graţie 1994. Nu mare mi-a fost mirarea când, printre scrieri parca arhaice şi o paginaţie ruptă din vremuri de mult trecute, am văzut cum a apărut presa de scandal din România. Mult hulitele Can Can, Libertatea sau Click (hulite, dar foarte cumpărate) îşi au originea din tabloidele britanice fără doar şi poate. Cu toate acestea o casetă, aflată chiar pe prima pagină, spunea exact aşa: “Iulia (nu ştiu cum) şi-a cumpărat Renault” – Gazeta Sporturilor, un alt articol anunţa pompos: “În cârje, dar la modă”, aceeaşi Gazetă scrie despre Ioan Timofte, care accidentat a apărut la meciul Corvinului Hunedoara îmbrăcat după moda de atunci.

Am rămas surprins, nu ştiu cât de plăcut, dar un lucru e clar. Presa in sau evoluează, dar multe lucruri nu se schimbă.

Posted on July 17, 2009, in All. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

