Mostră de originalitate

Cum naiba să pui unu aşa titlu?untitled

Posted on July 31, 2009, in All. Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. De vine suntem noi ca accesam site-ul si cumparam ziarele de acest fel..

  2. sa nu crezi ca sunt un cititor fidel. doar caterinca din jurul meu m-a facut sa deschid acest miz, pardon, site.

  3. Si eu am uneori slabiciune de a-l deschide. Mai si citesc ce mai face Columbeanca sau alte articole. Dar nu sunt cititor fidel. Ziarul asta nu l-am mai cumparat de ani buni, iar pe site intru rareori.

    Titlul e exagerat, dar au fost si titluri mai proaste ca acestea. Cel cu prima femeie din Romania care a avut gripa porcina spune totul.

  4. Eu o singura data am cumparat un tabloid.. inaintea unei calatorii cu trenul de vreo 6 ore.. Click, insa nu am avut absolut nimic de citit de acolo..

    Lucrurile astea sunt ca si cu cersetori.. atat timp cat le dam ei vor cersi..

  5. Urat

Leave a Reply

