Printre dealuri şi grătare

Ieri, adică sâmbătă, am fost puţin până la Braşov. Nu, nu în vacanţă, ci la meci. Da… ştiu naşpa. Naşpa pentru că a trebuit să trec prin toată zona aia superbă şi să văd oamenii cum nu au niciun fel de grijă, cum se plimbă liniştiţi, cum îşi beau berile relaxaţi la terase, cum domnişoarele îşi mişcă picioruşele de parca zboară şi eu… şi eu mă duc să muncesc. Acum pe bune, chiar mi-a plăcut în prima mea deplasare cu serviciul. Mi-a plăcut să revăd Braşovul, de data asta fără pic de zăpadă.

Vreau la munteeeee.

P.S. Mâine plec la munte, acasă, în Piatra Neamţ 🙂 V-am pupat

Posted on August 9, 2009, in All. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. eu la mare 😀

Leave a Reply

