Printre prieteni

De trei zile am avut nevoie ca să îmi reîncarc bateriile. Trei zile, vorba vine, timpul efectiv a fost ceva mai puţin. Exact ca la fotbal: meciul se joacă 90 de minute, dar mingea “aleargă” mult mai puţin.

Luni, ceasul arată ora două, hai două şi ceva. Locaţia: Gara de Nord. Destinaţia: Piatra Neamţ. Mi-am luat trei zile libere pentru ceva biznisuri, dar mai ales pentru o mare gura de oxigen.

Piatra Neamţ. E neschimbat. La fel de curat, la fel de liniştit şi în acelaşi timp la fel de agitat, la fel de multe maşini cu numere de Italia (în luna august). Pe lângă asta: mult mai multe domnişoare frumoase, încă vreo două băruleţe şi parcă mai multă lume pe străzi.

M-am bucurat enorm să-mi revăd prietenii. Eu m-am autodeclarat de mult un dependent de prieteni. Pur şi simplu ador să fiu înconjurat de ei, de toţi, unul cu gura mare, unul mai supărat, altul fericit, dar toţi, toţi sunt prietenii mei.

Acum, gata. M-am întors la Bucureşti. Un oraş în care îmi place să trăiesc şi unde îmi voi petrece, mai mult ca sigur, o mare parte din anii ce vor urma. Dar… cu părere de rău… nicăieri nu e ca în Piatra Neamţ.

Posted on August 13, 2009, in All. Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. e normal.. nu degeaba e vorba aia, nicaieri nu-i ca acasa 😛

  2. Puteai sa postezi si tu niste foto faine cu ce iti place mai mult in Piatra Neamt…

  3. Salut! Hai sa iti dau si eu o veste. Ai primit distinctia Blogul de Aur de la blogul meu.

    Felicitari!:)

  4. cum iti asterni, asa dormi… zic sa tii aproape tovarasii pe care ti i-ai facut aici, chiar daca n-or fi ei nemtzeni 😉
    asa ca vreau sa te convoc la o bere in regim de urgenta! 😀

  5. bha. sper ca nu ai inteles ca nu imi plac prietenii din Bucuresti. vezi ca iti iei una mare bucata injuratura :))

Leave a Reply

