Blog de Oro

Nu ştiu cât merit eu această distincţie, fie ea şi neoficială, dar doi dintre prietenii mei bloggeraşi s-au gândit la subsemnatul. Aşadar, le mulţumesc numiţilor Bogdan, cel care spune că sunt cel mai bun blogger dintre colegi (de ce am impresia ca sunt şi singurul ? 🙂 ) şi Ramona fără o nominalizare anume.

Pentru că regula jocului spune că trebuie să dau şi eu nişte premii, să începem:premiu_1

  • Adi – pentru că el e unul din oamenii care m-a determinat să îmi fac blog.
  • Ducu – pentru că face chestia asta cu aceeaşi pasiune cu care o fac şi eu. Fără niciun fel de aşteptări mai mult sau mai puţin materiale.
  • Jerry – pentru că e la fel de pasionat de sport ca şi mine.
  • Şerban – pentru că îmi plac la nebunie poveştile lui din călătorii.
  • Vadim – pentru că el e VADIM :-).
  • Camelia – pentru că ea chiar e o fată de nota 10.
  • Tudor – pentru că el ştie ce înseamnă un proiect 🙂
  • Bogdan – pentru că ştie cu să-şi vândă marfa.
  • Froggy – pentru că e cu adevărat un blogger călător.
  • Ramona – pentru că nu îi place Bucureştiul :p

Regulile premiului:

1. afisarea premiului

2. afisarea linkului celui care a acordat acest premiu

3. oferirea lui la 10 bloggeri

Pam Pam

Posted on August 14, 2009, in All. Bookmark the permalink. 13 Comments.

  1. Sincere multumiri 😀 dar vezi ca la ducu ai pus tot link de la adizabava.ro :))

  2. :))) am rezolvat

  3. :> sunt flatat, andi…mai ales ca observ ca doar eu si tudor avem smiley-uri :>

  4. Multumesc pentru nominalizare.:D

  5. Interesanta leapsa ;)) Si totusi.. care e rostul blogului tau? =) Te pup ;;)

  6. Tu crezi ca eu stiu? 🙂

  7. La ora 20, pe Discovery: Tehnici esentiale de supravietuire, filmat in Romania 🙂

  8. :”> ….merci merci
    eu nu am stiut ca trebuie si o nominalizare;))

  9. Ee.. acum in afara decat sa-ti multumesc nu am altceva de facut..

  10. merci merci mult:* “povestea merge mai departe” si la mine, dar cand ma intorc in bucuresti 😀

  11. Multumesc frumos pentru nominalizare. Sper sa-ti fiu pe plac cat mai des 😀

  12. simpatizezciupercute

    multumesc pentru nominalizare

Leave a Reply

