Umor din metrou

metroul_bucurestiAseară mă îndreptam plictisit spre casă. Mă duc la Aviatorilor să iau metroul, mă urc în “râmă”, ajunge în prima staţie, Victorie, şi pleacă. Nu trec 5 secunde de când s-a pus maşinăria în mişcare şi se aude o voce gravă:

“Stimaţi călători, la această oră, trenul circulă la intervale de nouă minute… VĂ RUGĂM NU MAI GESTICULAŢI!”

Să nu faci pe tine de râs. Râdeau până şi babele, de puşti şi puştoaice nu mai spun. E drept nu e tocmai plăcut să ţi se arate ceasul când ştii că e ora 10, ca să nu mai spun de un mare deget mijlociu… Hai mă laşi 🙂

Posted on August 15, 2009, in All. Bookmark the permalink. 6 Comments.

  1. 🙂 sa zicem ca are dreptate ca era tarziu. Dar ce frumos este luni la 7 dimineata, ora de varf, cand astepti 10 minute la Titan cateodata metroul si nu te deranjeaza intervalul de succedare in sine cat giboneala care urmeaza pana la Unirii. Incearca sa prinzi la Unirii 2 ultimul metrou duminica sa vezi atunci gesticulatii cand iti anunta o stationare de 12-13 minute :))

  2. andreea, sa inteleg ca te-am amuzat enorm? =)))

  3. e marfa, e metroul haz de necaz :)))))

  4. Asta e mai tare decat ce am auzit eu.
    Era o dimineata, aglomeratie si se chinuise de 5 ori sa inchida usile. La care se aude in difuzoare: “Ia-ti dom’le geaca din usa!”

  5. Excelenta poanta lol

Leave a Reply

