O noapte nebună

Picture 064Plănuisem ca noaptea de sâmbătă să fie una pe care să nu mi-o petrec în Bucureşti, dar nici nu ma gândeam la ce voi păţi.

Vorbesc cu Cody şi stabilim să ne întâlnim la 8jumate (parcă atât era) undeva aproape de Sf. Gheorghe. Ne întâlnim acolo, scoatem harta şi gata! Plecăm la munte. Braşov, Predeal , Azuga, unde nimerim. Iau o cameră de fotografiat, golesc cardul, ne luăm ceva de mâncat şi de băut, alimentăm şi dăi bătaie. Ha ha ha, hi hi hi trecem de Buftea şi când să intrăm în Butimanu (naiba ştie unde e asta) mă uit la cody, el se uită la mine şi: “Hai la mare!”.

Întoarcem maşina şi dăi la mare. Oprim maşina la Ana, luăm laptopul şi în ritm de Vama Veche zburăm pe autostrada soarelui….

GALERIE FOTO


În sfârşit, ajungem la Vama Veche stăm puţin pe acolo, dar… îmi pare rău pentru fani, Vama nu e chiar cel mai frumos loc. Mi se pare foarte obositor şi chiar mă sperie. Aşa că schimbăm aerul.

Destinaţia: Costineşti. Nici aici nu e raiul pe Pământ, dar totuşi eu încă sunt “copilul costineştiului”. Mizerie, ţigani, dar atmosfera nu m-a dezamăgit niciodată. Bem aici o cafeluţă, ne băgăm picioarele în apă şi aşteptăm obosiţi răsăritul. După ce vedem cum “sorin” iese din mare plecăm. Drum lung şi obositor. Gata, aşa închei această povestire scrisă ca o telegramă.

Trebuie să faceţi o nebunie aşa cum am făcut noi chiar cu riscul de a ajunge la un moment dat să îţi înghiţi ochii 🙂


Posted on August 17, 2009, in All. Bookmark the permalink. 7 Comments.

  1. dar e faina si vamaaa 😛

  2. bai!!!!!!!!!!!!
    sa moara bibi. am sa te bat intr-o zi de am sa te fac soprana!! ma jur…
    o silaba n-ai zis si de aparatul meu foto ma! Nimic…n-am vazut asa chitra de om! huooooooooo

  3. Deja incepi sa pui in aplicare ce ai invatat de la mine 😀 Sunt mandru de tine.. fiule 😀

  4. @camy. neah, neah. adica.. nu e pe gustul meu 😀
    @corina. am spus de camera, dar nu am drepturi de autor pentru ati folosi numele.
    @ducu. ti-am zis ca voi avea un an nebun 😀 this it`s just the begining.

  5. aaa da da 😀 frumos. as da 2 zile de munte pt asta :))

  6. hehehe tare seara aia pacat ca nu a venit si tuta aia de flory…intr-o seara o sa te furam sa te ducem la mysterious house sa te lasam acolo

  7. foarte tare.. asa se face 😀 in costinesti si mie mi se pare cel mai frumos.. am si eu o poza exact ca aia a ta 😛 cu epava..

Leave a Reply

