Instructiuni de utilizare Yahoo Messenger

De câte ori nu v-aţi “bătut” cu părinţii explicându-le cum funcţionează pc-ul. Eu am făcut-o şi chiar de multe ori.

Vodpod videos no longer available.
Posted on August 26, 2009, in Video. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. n-ai cum, n-ai cum mey!!! nu le intra in cap…orice le-ai face, oricate ore ti-ai pierde cu ei in sir, deloc…sunt pe dinafara complet si irevocabil.Nici intr-o suta de ani nu or sa invete ca mouse-ul ala se misca si el pe un pad, nu in aer, calculatorul nu poate vorbi cu ei!!!degeaba se cearta cu el…uof…cate si mai cate…

  2. tata meu are atestat in calculatoare :> si ma invata el pe mine excel. oricum si eu m-am confruntat cu chestii de genu “raluca, vino si tradu putin ce scrie aici”

  3. tu esti un caz oarecum fericit 🙂 dar stii ca nu poti sa spui ca filmuletul greseste cu ceva 🙂

  4. ce draguti sunt :)) asa timizi si speriati sa invete lucrurile noi. cine stie cum si noi ajungem sa nu ne jucam cu realitati virtuale sau sa zburam cu jet pack-uri la un moment dat 😀

Leave a Reply

