Am învăţat şi eu…

Pentru că tot îşi afişa Vadim toate învăţăturile din ultimele zile…

Eu am învăţat să nu îl mai ascult niciodată pe Cody şi să nu mai plec la drum fără un bagaj dotat cât de puţin. Trei zile fără nişte chestii esenţiale pot deveni un coşmar. În acelaşi timp am învăţat că trei zile care ar fi putut chinuitoare datorită lipsei periuţei de dinţi, unei perechi de şosete în plus şi ce ar mai fi pot deveni chiar plăcute când stai cu persoanele potrivite. Băi Codel La Mulţi Ani, aşa pe final de zi şi să ştii că mi-a făcut plăcere să îmi petrec finalul de weekend cu tine. Altădată m-aş fi plictisit groaznic în situaţia respectiva.

V-am pupat respectuos. Mă duc acasă. Mi-e somn….

P.S. Ana, promit să nu te pup niciodată pe obraz:)))

Posted on September 1, 2009, in All. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. hahaha promit sa nu stau niciodata sa ma pupi pe obraz :))) , buey ce sa zic chiar daca am fost mai stalp in week si nu prea am comunicat sa stiti ca va ador Vadim, Cody and Zandiiiiiii buum buuum

Leave a Reply

