100 m… de-a buşilea

samoan-03Sportul şi cu fizicul frumos merg braţ la braţ. În aceste condiţii ţi-e foarte greu să crezi că pot exista şi “mutanţi”, care, incredibil, participă la cele mai mari competiţii interţări.

Ea e Svannah Sanitoa, e din Samoa şi are 22 de ani şi…. 95 de kilograme. Ah, şi a participat la Campionatul Mondial de Atletism din Germania recent încheiat la 100 de metri mai frăţicule…:-)samoan-01samoan-02samoan-06samoan-10sursa: descopera.ro

Posted on September 2, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 10 Comments.

  1. Gata, mă apuc şi eu de atletism! :)))

  2. Uite-te la proba de aruncarea discului si apoi spune-mi inca o data daca “sportul si fizicul frumos merg brat la brat”. Ce gandire ingusta!!

  3. 😐 ah mi-a scapat.. gandire ingusta auzi. hai daca vrei ar mai fi si sumo, categoriile grele de lupte si multe altele, ma inclin si imi cer scuze. e bine acum?

  4. Te-ai grait sa dai o “maxima” si ti-au scapat din vedere unele aspecte care-ti contrazic “teoria”. Al exemplu din extrema cealalta: tipele de la culturism, chiar ti se pare ca ar avea un fizic frumos? Imi pare rau daca te-ai simtit jignit in orgoliu, dar fiindu-ti prietena mi se pare normal sa-ti arat unde gresesti nu sa bat din palme cand vad ca nu e tocmai ok ce zici.

  5. okay. comparatie gresita. dar totusi.. fa si tu diferenta intre atleta din stanga si “balerina” noastra

  6. Nu mă pot abţine, îmi pare rău.
    “Dar totuşi” este ditamai pleonasmul!

  7. :)) nici nu trebuie sa te abtii. Nu sterg comentarii. Orice critica e foarte bine venita. Greseala mea, ma-nclin si promit sa nu se mai intample. Te rog sa nu ma bati, bine? 😀

  8. Te mângâi pe creştet, nu te bat. E bine aşa? 🙂

  9. sa fie si un pupic pe frunte:-)

Leave a Reply

