Hai să nu-l uităm!

Flashmob – Piaţa Romană 29.08.09

Michael Jackson tribute –  28.06.2009

Flashmob –  Gara de Nord 29.08.2009

Posted on September 7, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 8 Comments.

  1. impingi la maxim pe chestia asta gen ‘hai sa..’. sa stii ca e gresita din punct de vedere al limbii romane. e la fel precum constructia ‘haideti sa vedem imaginile urmatoare’ auzite pe la talk-show-uri/alte emisiuni. wrong.
    in sfarsit, e doar un sfat 🙂 probabil ai sa renunti greu la el pt ca deja vad ca ti-ai format o caracteristica ‘stilistica’ din asta.

  2. ralucutza mama. nu e nicio greseala gramaticala in ‘hai sa’. stiu ca nu e cea mai academica expresie, dar ceea ce fac aici nu e arta si nici nu vreau sa castig un premiu Pulitzer. in plus, dupa cum bine ai observat, e un fel de marca a blogului. te pup

  3. cat despre clipuri. bravo lor.

  4. subscriu :d

  5. da n-am zis tu ca e gramaticala. am zis doar ca nu e corecta sintagma. presupun ca esti ‘open-minded’

  6. nu nu.. m-am suparat groaznic pe tine :))))

  7. Felicitari participantilor!

  8. doar cat de taaaaaare 😦 pare rau ca nu am fost si eu..defapt ca nu sunt din bucuresti..

Leave a Reply

