ATENŢIE! Urme de ‘prost’ în Prosport

prosport12

Explicaţie titlu: Dragul meu Iuli aşa mă alintă de fiecare dată când îmi observă ‘succesurile’.

Explicaţie foto: A se observa două mâini, proprietate personală.

N.B. Conţine o supradoză de lipsă de modestie.

Sursă foto: site Prosport

Posted on September 8, 2009, in All. Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. putem spune ca ai maini de model, nu? :))

  2. putem putem :-))

  3. Cu manutele alea 2 faci cariera de fotomodel jurnalistic! Dar nu mi se pare corect ca ai sarit direct pe prima pagina. Am prieteni actori care se chinuie pe la castinguri zile intregi si abia au incaput in reclame de pagina 12 😀

  4. pai si.. care e problema? ca n-am priceput ..

  5. iti explic eu 😛

Leave a Reply

