UEFA cenzurează :-)

Priviţi cu atenţie această fotografie. Mai întâi analizaţi fotografia mică din josul imaginii, cea încadrată cu alb. Observăm doi fotbalişti, unul într-o poiziţie mai indecentă ca celălalt. Okay, toate bune şi frumoase. Ei, de aici începe partea interesantă. Urmăriţi expresia feţei a domnului fotbalist. Nu-i aşa că încurcate sunt căile Domnului.

P.S. UEFA de ce-i discriminează pe aceşti băieţi şi nu prezintă realitatea aşa cum este ea? 🙂
untitledsursa foto: uefa.com

Posted on September 17, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. nu cumva tu erai cel care statea aplecat? =)

  2. croitorasul_bugetar

    domnule zandi, dumneavoastra sunteti jurnalist? si totusi… scrieti despre ceva? ca eu vad doar ca de fiecare data imi aratati o poza si imi spuneti ce pot vedea in ea… sa stiti ca pot sa vad ce e in poza si fara sa-mi spuneti cat de indecenta sau nu e pozitie. mare jurnalist sunteti… cel mai tare. eu nu sunt jurnalist. sunt student si nici macar la jurnalistica nu sunt, dar daca o sa intrati pe http://croitorasul-bugetar.blogspot.com/ o sa vedeti ca unii studenti scriu, isi expun unele pareri de cele mai multe ori plauzibile, iar altii, acesti jurnalisti ai tarii, expun poze si cam atat…

  3. croitorasul_bugetar

    ahh, gresesc locatia. incerc si eu sa-mi fac reclama. si am nimerit prost. in afara de mine si de dumneavoastra domnule zandi, probabil nu va intra nimeni sa vada pozele si prezentarile lor. imi cer scuze. o sa incerc in alta parte…

  4. Domnule Croitoras, din bun simt va raspund chiar daca nu imi face deloc placere. Nu inteleg si nici nu am sa inteleg vreodata frustrarile exprimate online. Daca nu va convine ce gasiti pe blogul meu nu e obligatoriu sa il vizitati. Referitor la partea cu jurnalismul, cred ca ar fi mai bine bine sa nu va pripiti in ceea ce vorbiti.

    Sper ca ati observat ca nu am blocat linkul. Nu o consider reclama, pentru ca nu sunt eu cine stie ce personalitate, dar daca va doriti sa apara linkul aici nu am nimic impotriva.

    O zi buna.

  5. sper ca ati* observat 🙂 te bate cratima

Leave a Reply

