Hei tramvai…

Zilele Bucureştiului

v09sfgh (1)
Să vezi ce am păţit ieri de m-am simţit ca un veritabil actor dintr-un film cu proşti.
La 12:30 trebuia să fiu la Bucur-Obor. Se trezeşte Andi pe la 10 se spală puţintel, îmbucă ceva, mai şade niţel şi o ia uşor, uşor spre staţia de tramvai 21 din imediata apropiere a reşedinţei sale.
Din depărtare am observat că ceva nu e în regulă. Foarte multă lume în staţie, dar era abia 12 şi aveam tot timpul din lume să ajung unde îmi doream.
Ajung binişor, mă plimb puţintel de la stânga la dreapta şi retur. Trec cinci minute, trec zece minute, trece chiar un sfert de oră… Deja începeam să devin nervos (chiar nu îmi place să întârzii).

La un moment dat, aşa cum mă uitam eu printre copăcei în depărtare, văd o chestie care trebuia să fie tramvaiul mult aşteptat. “Evrika”… şi cu Evrika am rămas. Cu cât se apropia mai mult mijlocul de transport în comun, cu atât mi se schimba expresia feţei. Până la un moment dat când am spus sec: “Bă, ăştia îşi bat joc de mine?”
Tramvaiul cu pricina era tras de cai dacă vă vine să credeţi. Mai mult, următorul avea acelaşi tip de propulsie, după şi-a făcut apariţia un foarte vechi tramvai 1, urmat de numărul 15 pe tricou.

Frumos. Mi-a făcut o foarte mare plăcere să admir anticile tramvaie. Dar, mediatizaţi fraţilor mai bine acest tip de evenimente.

P.S. Am luat-o până la urmă la pas şi am reuşit să ajung la timp la Obor.
P.S.2 Apucasem să filmez câteva minute din ce s-a întâmplat acolo, dar din păcate telefonul meu a reuşit performanţa de a nu memora clipul.

sursa foto: ratb.metrouusor.com

Posted on September 20, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 7 Comments.

  1. foarte frumos 😛
    stiu si eu cum e sa astepti in bucuresti dupa tramvai 8-|

  2. meriti!!!!

  3. haidi sht :)) :-*

  4. ah, am citit ca o sa bage antichitati pe sine dar cum sunt sobolan si merg doar cu metroul le-am ratat 😀 ma bucur ca nu le-ai ratat tu macar…draguta idee

  5. ti-am zis.. doar intamplarea a facut sa fiu de fata. draguta idee, dar am ramas dezamagit de mediatizarea foarte slaba sau poate nu am stiut eu sa ma informez

  6. legat de evenimentele din bucuresti cel mai bun site este Metropotam iar ca ziar raposatul gratuit Compact era dar azi este si Adevarul de Seara o sursa buna de info 😀 De evitat insa Ring-ul ca face parte din seria Libertatea – Click – Can Can :))

  7. andi fluturasu!!! lalallalalalallalalala ce crezi pot sa fac ce vreau eu pe blogul tau hahahahahahaha , acum alerg si iti sterg toti prietenii ahahahaha sic sic sic,,,bine gata tac sunt cuminte ii pun la loc, mama da enervant esti nu pot sa fac si eu ceva haios aici ,las ca ma duc pe alt blog pa:(((

Leave a Reply

