“Mai bine o bară frumoasă…

decât un gol urât”

66CG8782

Asta îşi doreşte peluza giuleşteană. Asta a şi primit în ultimele două meciuri. Multe goluri, meciuri tensionate şi, cel mai important, finaluri fericite. Victime le-au căzut vişiniilor FC Vaslui şi, alaltăseară, Universitatea din Craiova.
Rapiduleţul a început greoi noua stagiune şi Lazăr&con nu păreau să poată redresa echipa prea curând.
Greşit.
Ultimele două jocuri mi-au amintit de 2005-2006, atunci când Rapidul defila printre Feyenoord, Şahtior, Hertha sau Hamburg. Peluza de lângă sala de sport a văuzt exact ce aşteaptă meci de meci: ocazii cu nemiluita, goluri şi mai ales dăruinţă indiferent de scorul de pe tabelă. La Craiova bătrânul Hizo a făcut şanţuri pe marginea terenului 2-0 pentru Rapid, 2-2, 2-4 din nou Rapid şi un încă o reuşită a oltenilor, însă mult prea târziu în meci.

Îmi era dor de emoţiile unui meci cu garda jos, îmi era dor să văd 11 nebuni care caută golul din prima şi până în ultima secundă meciului. Din păcate am învăţat că o minunte a Rapidului nu durează mai mult de trei etape. Sper să mă înşel.

“Ăsta e Rapidul din Giuleşti/Iubeşte-l şi ai să-nnebuneşti”

sursă foto: rapidisti.ro

Posted on September 21, 2009, in All. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. da, si el lupta. pentru ca ne iubeste. :))
    ah, nu ma iei si pe mine in Giulesti? 😀

  2. “din prima şi până ultima a meciului” . baga secunda 😀

  3. mi+a fost fomita si am papat un cuvintel 😀

  4. Minunata fotografia!

Leave a Reply

