Review

290_cartoon_changes_small_overA trecut fix un an de când Bucureştiul este casa mea. În 365 de zile doar o mică parte (maxim 50 şi cu ele cred că exagerez) mi le-am petrecut acolo unde m-am născut, în Piatra Neamţ. Mi-e dor de casă, mi-e dor de prieteni şi de obiceiurile mele de acolo, dar… mi-e bine aici.
În toată perioada asta mi s-au întâmplat multe, atât de multe încât o carte nu mi-ar ajunge să povestesc.
Ce e cel mai important e că m-am schimbat. M-am schimbat atât de mult încât nici eu nu mă mai recunosc uneori. Nu ştiu cât e de bine, dar ştiu că e ireversibil. Înainte să ajung aici aveam anumite dubii. Unul se învârtea asupra schimbărilor care ţi le produce viaţa într-un oraş mare. Mulţi spun “băi, nu ai cum să te schimbi şi dacă o faci eşti slab”. Fals! Foarte fals aş plusa eu. E inevitabil să nu suferi anumite modificări. Doar faptul că trăieşti într-un cu totul alt mediu îţi produce “un şoc” asupra personalităţii. Bazele nu se schimbă, dar suprafaţa se “tunează” radical.

Un singur regret am după acest prim ciclu: Nu am făcut atât de multe cât mi-aş fi dorit. Aşa că în anul ce tocmai a început am pus la punct un plan foarte bine stabilit. Deja unele anumite puncte sunt bifate, dar lista nu e nici pe departe la final.

P.S. Sper să nu fiu înţeles greşit.

Posted on September 29, 2009, in All. Bookmark the permalink. 10 Comments.

  1. Toate planurile gandite cu maxima seriozitate sa se indeplineasca. 😉

  2. mi-a zis o data cineva o vorba destepta. oamenii nu se schimba. se schimba circumstantele.

  3. foarte corect, dar se schimba si oamenii.

  4. Este perfect normal sa apara o schimbare dupa terminarea liceului si urcarea pe treptele facultatii. Atat ambientul cat si anturajul sufera cateva modificari. Depinde insa cum este schimbarea. Si nu trebuie privita o schimbare ca ceva rau 🙂
    Succes cu acele planuri marete 😀

  5. da..corect.. jegurile de oameni nu se schimba niciodata..ci doar circumstantele lor..

  6. oamenii nu se schimba.. se schimba doar circumstantele.. =) corect.. acum sa ofilit altcineva =))

  7. da ce-ai zis domnule alex:))

  8. @andrei craitoiu. multumesc, multumesc:)

  9. Ceva gresit cumva? =)

  10. nimic, nimic 😛

Leave a Reply

