Sunt mândru de mine

Da, ştiu că nu mai scriu la fel de des ca înainte şi asta mă enervează la culme. Sper că odată cu toate mutările din ultima perioadă să reuşesc să îmi fac timp şi pentru blog. În fine, ce vroiam să scriu de câteva zile bune. Jobuleţul pe care îl prestez de aproape un an mi-a adus saptămânile trecut două mari satisfacţii. Cronologic: am mirosit aerul de Champions League şi, cireaşa de pe tort, am ajuns acasă, la Piatra Neamţ, tot cu serviciul.

  1. no3z6786Liga Campionilor. Unirea Urziceni a jucat în Bucureşti cu Stuttgart. Prea multe detalii nu cred că sunt necesare. Doar nişte precizări vreau să fac. În primul rând am observant o chestie pe care o ştiam, dar preferam să nu o cred. Aterizează avionul lui Stuttgart, ies jucători, antrenori, suporteri nemţi şi… la un moment dat iese Marica. De specificat ar fi că toţi de până atunci erau foarte relaxaţi şi cu zâmbetul pe buze. Ei, al  nostru român îşi fixase bine pe nas nişte ochelai, foarte scumpi bineînţeles, şi şi-a “tras” mersul de şmecher”. De, a venit acasă şi trebuie să se dea mare. În fine, a urmat o conferinţă de presă, una de care am fost şi mai impresionat. Am mai luat parte la tot felul de conferinţe, dar panoul acela cu steluţe din spatele celor de la pupitru mi-a dat emoţii.
  2. no3z9369-resizeCeahlăul – Rapid. Da, am fost acasă pentru câteva zile şi, spre bucuria mea, am fost să şi muncesc. Să trebuiască să urmăresc echipa din oraşul meu natal şi pe cea pe care o simpatizez, nu a fost un lucru tocmai uşor, dar (urmează o mică/mare doză de lipsă de modestie) în momentul în care am intrat în stadion şi am început să recunosc lumea şi să îmi salut cunoştinţele am simţit că decolez.

Sunt mândru de mine. În trecut evitam să mă laud cu realizările fie ele mici sau mari.

Posted on October 10, 2009, in All. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Si noi suntem mandri de tine 😀

  2. pai in felul asta, te sustin in mandria ta, care e si a altora. 😀
    p.s. : sa nu-ti uiti ochelarii! si la 9 sa te prezinti la linia de start ;))))))

Leave a Reply

