Mr. Mutu după Serbia-România 5-0

Salut,

Mă numesc Adrian, Mutu Adrian. Vreo 15 milioane de români tot aşteaptă de la mine să dau goluri, să calific România la Mondiale şi Europene. Eu nu am chef. Mi-e lene să alerg când vă galbenul ala stricat pe mine. Cum naiba să mai joc atunci când ştiu că în vestiar îmi suna Vertu-ul încontinuu. Am mesaje de la gagici şi invitaţii la petreceri private. De ce să transpir şi să îmi stric freza pentru nişte amărâţi. Eu sunt foarte şmecher şi voi sunteţi mici. Lăsaţi că am luat galben aseară şi am scăpat de voi. Ce să caut eu la Piatra Neamţ şi să joc cu nişte oieri şi să le simt mirosul de brânză la fiecare corner. Hai vă pup.

P.S. Îmi place să bat lovituri libere. Am impresia că am o domnişoara goală în faţă. Nu înţeleg de ce tot ratez…

Posted on October 11, 2009, in All. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

