Eu… eu cu cine votez?

vot5

Îmi place să mă declar un cetăţean model caruia îi place să îşi exercite toate drepturile constituţionale, care are drepturi şi, mai ales, obligaţii. Cel puţin îmi place să cred că respect toate chestiile astea.

Acum, se apropie alegerile prezidenţiale şi, bineînţeles, pe 22 noiembrie voi prezent frumuşel la o secţie de votare. Chiar, trebuie să mă interesez, chiar dacă ştiu că nu se poate, dacă am dreptul să votez la orice secţie, la fel ca la Europarlamentare (Adi, dacă citeşti, ţiaş fi recunoscător cu un răspuns 🙂 ). Aşa… voi lua ştampila frumos în mânuţă, mă voi îndrepta către cabina de vot, voi da draperia aia la o parte, ca nuuu cumva să vadă cineva pe cine vreau eu să înscăunez şi uşor, uşor, ca nu cumva să şifonez prea tare buletinul de vot şi apoi să îl anuleze nu ştiu cine, voi aplica ştampila “VOTAT” pe…. şi aici se rupe filmul.

Cu cine naiba votez eu anul ăsta? Până acum ceva timp eram un foarte hotărât susţinător al lui Radu Duda (zis şi Principele Radu de România). Asta până când o prietenă mi-a dat teribila, hai să nu exagerăm, veste că stimabilul nu mai candidează. Acum ce mă fac. Băsescu, Geoană, Antonescu (cel cu nume de floare, nu generalul), Oprescu, Vaaadim (Tudor, nu nenea ăla cu care împart eu apartamentul de curând :-)), Beeeecali (hai să nu ne întrecem cu gluma) şi pe restul nu îi mai ştiu. Dificil nene, dificil rău. Băsescu e blindat bine, Geoană mi-a fost simpatic, dar asta până să-l racoleze PSD-ul, Antonescu mi se pare o fetiţă cu fundiţă, Oprescu e foarte mason, dacă îmi permiteţi expresia, şi asta ar trebui să îi pună pe mulţi pe gânduri, iar ceilalţi doi pe care i-am nominalizaţi, mă scuzaţi, mă doare-n şliţ.

Totuşi, eu cu cine votez?

Posted on October 12, 2009, in All. Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. Candideaza unu’…pe numele din buletin Marian Bataiosu. Bine, acum nu stiu daca a reusit sa stranga semnaturile aferente pentru sustinerea candidaturi, dar…poate fi o varianta :))))

    Realist vorbind, mi-e scarba. Sa vezi o companie electorala pe criza asta si in momentul in care Romania se duce jos la vale mi se pare ceva de-a dreptul grotesc. Nu merita nimeni votul meu. Asta nu inseamna insa ca nu mi-l voi exercita. Ma voi prezenta si eu la vot pentru ca este un drept pentru care altii, in trecut si-au dat viata. Macar pt memoria lor, mergeti la vot si votati! Ce vreti voi :))

  2. mda..anul asta si eu trebuie sa votez..dar chiar este neaparat? pentru ca eu nu vreau..si chiar nu vreau..

  3. cum sa fie obligatoriu. no way. daca vrei sa votezi, votezi, daca nu, evident ca nu te duci la vot :-). 😛

Leave a Reply

