Mi-e dor de vară

Ilfov_BucurestiCentruIarăşi toamnă… Am clipit de câteva ori şi gata cu vara. M-am trezit azi dimineaţă cu o poftă nebună să dau la o parte draperiile portocalii de la geam şi să mă uit cu ochii între-deschişi la un soare de ora 12. Da de unde…

Nişte nori ai naibii de antipatici se pişau, scuzaţi cuvuntul antipatici, pe al nostru mândru asfalt de Bucureşti. Apropo, oraşul ăsta pe cât e de simpatic vara, pe atât e de urât toamna. Griul blocurilor, pe care le vezi oriunde ai întoarce privirea, şi asta indiferent de anotimp, e parcă mai accentuat acum. Privirile cetăţenilor nu se îndreaptă decât spre pământ, iar nebunia de la terase se mută în vizuini.

Cineva îmi spunea acum un an şi ceva că toamna e frumoasă la Bucureşti. Eu, un tip declarat anti-ploaie, frig şi chestii de genul ăsta am preferat să stau în banca mea şi să nu o contrazic. Acum…. nu Andreea, toamna nu e frumoasă niciunde…

Şi cum bine spunea Chirilă acum ceva timp. Mi-e dor de vară… şi de mare… Noapte bună copii.

sursă foto: restromania.ro
Posted on October 13, 2009, in All. Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. nu nu nu nu nu nu! te contrazic, domnule! toamna e foarte frumoasa atunci cand e linistita si alergi prin frunze. astazi, na, e si ea furioasa, si vrea sa ne mai purifice creierii, stropindu-ne cu ploaie rece:) iart-o si tu, e mica si nu stie ce face!

    te tin minte ca ti-ai adus aminte de mine>:D<:)

    cius cius!

  2. Olecuta de vara nu ar strica si in Iasi. Ploua de azi dimineata de nici cainele meu nu a vrut sa stea azi afara. Ploua des si e intunecos cerul. Oare o sa ninga in curand? 😀

  3. @andreea te pup pitic 😀 :-*
    @lilav. am citit astazi in nu stiu ce ziar ca maine este foarte posibil sa ninga :)). asta da viata 😛

  4. azi iti dau dreptate:( m-am suparat rau pe vremea din zori de zi:( mi-au inghetat urechile si am simtit ca imi explodeaza creierul de frig ce era… spre bucuria mea pe la pranz s-a mai incalzit 🙂

  5. Da… toamna in Bucuresti e totul in culori inchise, gri-negru-maro… nu mai este soarele care sa te indemne sa iesi afara la plimbat…

Leave a Reply

