Fleoşc

Recent am fost certat de o foarte bună prietenă că, citez, „îţi baţi joc de o minunăţie de blog”. Recunosc, nu am mai scris de mult pentru că: nu mai am chef, timp, dispoziţie şi inspiraţie. Dar, în acelaşi timp vreau să precizez că: nu renunţ la blog, în niciun caz nu voi permite ca praful să se aşeze iremediabil pe header şi pe sidebar şi că promit ca în scurt timp voi reveni cu forţe proaspete.

În altă ordine de idei, în weekend mă deplasez către pământurile natale, via CFR România. Aşadar, de vineri până duminică târziu voi fi în Piatra Neamţ. Pe curând.

Posted on November 11, 2009, in All. Bookmark the permalink. 6 Comments.

  1. Daca esti acasa.. in week vezi ca la 15.00 la sala sporturilor Ceahlaul joaca Moldocor v Clujana Cluj-Napoca (locul 8 v locu 12.. ultimu).. s-ar putea sa fiu si eu pe teren.. la Clujana 😉 te astept

  2. Piatra Neamt :-<

  3. Piatra Neamt 😀

  4. Te intalnesti cu Pinalti? 🙂

  5. suntem certati 😀

Leave a Reply

