Vouă cum vă sună viitorul?

Undeva prin vară am ajuns, cu serviciul, în mijlocul bazei de pregătirii a unuia dintre cele mai eficace cluburi de fotbal din România. Este vorba de Sportul Studenţesc, o echipă recunoscută pentru modul în care reuşeşte să scoată fotbalişti de calitate pe bandă rulantă.
E imposibil de descris senzaţia pe care ţi-o provoacp puştii atunci când păşeşesc pe teren. Fiecare visează să fie Hagi, Mutu sau Bănel. Dar oare mai are sens?
Fotbalul românesc e în cădere libere şi nu se întrevede nicio mână salvatoare, iar societatea românească, cea care a dat tonul la degringoladă a căzut deja sub nivelul ridicolului. Sună bizar, dar la 20 de ani mă doare atunci când îmi amintesc de copilărie, pentru că ştiu că niciul dintre puştii din ziua de astăzi nu vor mai avea parte de liniştea şi zâmbetul specific vârstei. Inocenţa începe să dispară de la vârste din ce în ce mai fragede şi mi-e frică, mi-e frică pentru că la un moment dat şi eu voi avea copii, la fel cum şi tu vei avea.
Probabil că generaţiile actuale de copii sunt graniţa dintre “ce a fost frumos” şi “ce urmează”….

Posted on November 20, 2009, in All. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. imi spunea prof. Bulacu intr-o zi ca a fost prin scoli sa faca selectie si a gasit doar ochelaristi, strambi, handicapati,asta una la mana.
    a 2-a,parintii incep sa aiba apucaturi becalesciene,intelegi tu 😉
    a 3-a,unui patron de club ii e mai usor sa dea ceva bani sa cumpere un jucator deja format decat sa investeasca ani buni intr-un centru european standardizat de fotbal. ei asa cred ca e treaba la fotbal,azi investesc ,tot azi mai pe seara scot banii. nu merge? ii dau afara pe toti,fac eu echipa.
    Viitorul nu suna,andi.. viitorul urla ca din toti dracii.

  2. adevarat.. ca niciun copil numai are copilaria de am avut-o eu, tu, noi candva. S-au schimbat generatiile, si asta am observat chiar la mine. Dar fiecare cand e mic isi doreste sa fie fotbalist, doctor, politist, pompier, veterinar etc.. atunci incep ei sa isi formeze idealurile care vor sa si le urmeze. Si da, adevarat ca nu prea ai nici maini de ajutor, ca sa prinda si copilul o speranta. Mai ales daca locuieste intr-un orasel micut, si sunt atat de talentat si nimeni nu-i baga in seama. Dar asta e Romania, si aici traim, si trebuie sa supravietuim cum putem, e ca in jungla. Si eu inca incerc sa imi formez niste idealuri fara a fi nevoie sa platesc pentru ele, sau sa mi se ceara ceva pentru ele..

Leave a Reply

