România speră! Ba NU!

Au trecut şi mult aşteptatele alegeri şi, după o nesfârşită campanie care, ca niciodată, a fost dominată de bălăcăreli şi acuzaţii care mai de care de cea mai joasă speţă, acum ne pregătim de repriza a doua. Finalişti, Băse şi Geo, Anto fiind cel care a rămas de căruţă.

Am rămas profund impresionat de faptul că procentul tinerilor care au pus ştampila de data aceasta a crescut şi, mai mult, de faptul că România ştie să îşi creeze o opinie. Din motive independente de mine nu am reuşit să ajung la vot, dar îmi propusesem să-l votez pe Băsescu, chiar dacă şi Antonescu mă pusese puţin pe gânduri. Declaraţia  aceluiaş Antonescu de a doua zi m-a impresionat, dar ce s-a întâmplat în zilele ce au urmat pur şi simplu m-a scârbit. Nu am fost surprins, dar am rămas cu un gust amar. PNL-ul s-a aliat cu PSD-ul şi s-a terminat şmecheria.

Riscăm să ne întoarcem într-o eră pe care o credeam de mult apusă cu “tătucii” la guvernare şi cu un partid de care nu vom mai putea scăpa prea curând. România, trezeşte-te! Asta până nu e prea târziu. Oricum, un pas deja a fost greşit, un guvernul viitor fiind la degetul mic al PSD-ului, asta după ce PNL-ul a anunţat că nu este dispusă se negocieze în vre-un fel cu democrat-liberalii lui Băsescu. Povestea nu e nouă, alegerile trecute oferindu-ne cam aceeaşi situaţie… şi cică 2010 e cel mai greu an al crizei…

Uite cum lucrează ei…Tolontan-Talpa pe TVR

UPDATE 27.09.2009/16:42 : Povestea lui Tolontan cu tevere-ul s-a repetat şi la mult prea cinstitul proteve. La Gala Fotbalului Românesc, unul dintre cameramanii de la PRO a primit “sugestia” clară de a-l filma mereu pe marele candindat gEoană. Trust me! Mi-e frică de perspective…. mi-e scârbă!

Vezi şi www.romaniantipsd.ro

Posted on November 26, 2009, in All. Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. vladinwonderland

    Un posibil viitor sumbru. Fotografie. De la stanga la dreapta: Voiculescu, Nastase, Iliescu, Geoana (centru), Vanghelie, Hrebenciuc (frecandu-si palmele), Vantu.
    Monstruoasa coalitie cu PNL il aduce in aceasta fotografie si pe Patriciu.
    Intrebari?

  2. la montajul de pe siteul romaniantipsd.ro te referi, nu?

  3. vladinwonderland

    Am vazut bannerul asta pe strada si m-am ingrozit. Nu as vrea sa instig, ci doar mi-am manifestat nelinistea fata de probabilitatea mare a respectivului viitor.
    In alta ordine de idei, nu sunt de acord cu anticampania (indiferent de tinta ei – Basescu sau Geoana), deoarece nu ar trebui sa intram intr-o cearta ca intre femei (proasto, curvo, parasuto, etc) – deci, fara argumente pertinente.
    Sper, totusi, ca zilele de dupa 6 decembrie sa nu ma apese in asa masura incat sa ma gandesc serios la emigrare.

Leave a Reply

