Băsescu 51,5 vs. Geoană 48,5

Am trăit cu toţii cea mai jegoasă campanie electorală din toate vremurile. Poate cea mai jegoasă din lume, dar cu siguranţă mai jegoasă decât cele de înainte de `89. Nu fac lobby pentru nimeni, chiar dacă m-am declarat un susţinător portocaliu. Băse nu e sfânt, asta ştie toată lumea, dar ceea ce înseamnă PSD (via PDSR+PSDR+FSN>PCR) e idescriptibil. Nu ai cum să le oferi cârma unei ţări, şi aşa vai de pantalonii ei, ăia rupţi în fund, unor oameni ai umbrelor.

Ziua de astăzi a lăsat un gust amar multor români. De ce spun asta? E foarte simplu. Televiziunile şi site-urile ziarelor cu alergie la portocaliu la portocaliu au bombardat opinia publică cu mizerii. Sondaje false, cu marje de eroare cunoscute doar de ei. G.I. Geoană a rămas mereu în frunte până la această oră (18:44). Dragii mei, nu aţi reuşit nimic…

Citiţi ce scriu aici şi la ora 21, 22 sau când vom avea o mică idee despre ce s-a întâmplat.

Iron Băse 51,5 vs. G.I. Geoană 48,5

Vă pup!

Update 1:

În continuare cred în informaţia pe care am primit-o. Trebuie să cred şi trebuie să credem cu toţii. Nu se poate să fim conduşi de un cangur virgin (vezi scena bucurei lui Geoană de după aflarea exit-pollurilor<mai mult sau mai puţin veridice>). Acum mi-e silă, mi-e scârbă şi îmi vine să îmi fac bagajele şi să mă mut oriunde în afara graniţelor noastre.

Update 2:

18-34 de ani: 54,2% Băsescu, 45,8% – Geoană
35-49 de ani: 50,1% Băsescu, 49,9% Geoană
50-64 de ani: 45,5% Băsescu, 54,5% Geoană
Peste 65 de ani: 40,2% Băsescu, 59,8% Geoană

De asta ce se mai poate spune? De ce trebuie să aleagă nişte persoane care poate peste câţiva ani … în fine, nu mai spun nimic. Merităm oare asta?

Update 3:

M-am înşelat cu un procenţel, dar important e rezultatul final. Ole, ole,  la revedere pesede 😀

Posted on December 6, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. traiesti bine?

  2. traiesc binisor, dar mult mai bine decat as fi trait cu gandul ca sunt condus de niste nesimtiti. chiar nu m-as fi putut impaca cu gandul ca pe scaunul ala sta un om care se bucura ca o pitipoanca. ma uit acum la handbal si pana si fetele astea stiu sa se bucure frumos…

  3. Mai bine cu Băsescu decât cu Geoană, Vanghelie, Iliescu, Patriciu, Vântu…

  4. nu fac politica. doar pun niste intrebari si afirmatii de bun simt. mie imi e greata. si mi-ar fi fost oricare era verdictu. nici basescu, nici geoana nu vor fi capabili sa reprezinte si sa conduca tara asta cum trebuie. nici macar antonescu. o sa mai curga multa apa in romania pana vom ajunge la acelasi nivel cu tarile ‘civilizate’

  5. ai perfecta dreptate, dar, repet, fara psd, orice s-ar intampla.

Leave a Reply

