Acum am înţeles…

Acum am înţeles de ce România are atâtea probleme. Noi, românii chiar nu ştim ce înseamnă valoare şi, implicit, nici să preţuim oamenii care chiar merită să fie luaţi ca model. Probleme sunt cu duiumul, nu avem bani, nu avem idei, nu avem şanse, nu avem oportunită, nu avem multe… dar avem extrem de multe valori. Una dintre ele este fără doar şi poate Radu Paraschivescu, un scriitor în adevăratul sens al cuvântului, şi care, de ceva timp scrie şi despre sport. Îl apreciez şi îl citesc de foarte mult timp, dar nu despre asta dicutăm aici. Ieri, domnul Paraschivescu a publicat un editorial superb, un editorial care ar fi trebuit citit de absolut orice român. Editorialul a venit după ce galeria lui Poli Timişoara a afişat o coregrafie în cinstea eroilor revoluţiei care au murit în oraşul de pe Bega în 1989. În fine, în aceeaşi zi în ProSport a fost publicat un interviu cu al „nostru” Gigi Becali, care vorbeşte despre Băsescu şi nu mai ştiu ce. Ei bine… Editorialul lui Radu Paraschivescu pe site-ul ProSport a făcut în jur o mie două sute şi ceva de vizualizări, în timp ce interviul cu Becali…. 16 mii şi ceva.

Sugestiv, nu?

L.E. Uitasem să vă arăt şi despre ce articole e vorba 😀

Apropo de Gigi… 🙂

Advertisements

Posted on December 9, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 8 Comments.

  1. vladinwonderland

    am citit si eu editorialul despre care faci vorbire. bun, dar foarte scurt. mi-ar fi placut mai pe larg, insa a trebuit sa dati voi o poza de aproape doua pagini cu galeria lui Poli 😐

  2. nici eu nu sunt deacord cu anumite strategii de marketing si mai stiu eu ce… in fine am sa iti povestesc eu mai pe larg…

  3. Buna rau aia cu Gigi…crezi k i-o fi scapata fisicul de euroi? Eu sunt totusi curios unde dispare chelia mosuletzului care se vedea initial…Sau or fi facut schimb de teleportari:))))))))

  4. Alex

    Publicul care citeste ProSport este un public care consuma acest “produs” ca pe orice alt produs. Gandeste-te ce a promovat media din Romania in ultimii 10 ani. E ca si cum ai intreba de ce nu cumpara nimeni ciocolata de casa aflata in standul de ciocolata din hipermarket. Stand plin de marci de succes, indelung promovate, in timp ce ciocolata de casa e intr-un colt sus, unde nu se uita nimeni.
    Un alt contra exemplu, poate mai sugestiv, e urmatorul: unde a disparut publicul care urmarea Chestiunea Zilei? Acele scenete de umor de calitate, fin, inteligent? A disparut? Consuma emisiuni cu tigani? Nu. El a fost eliminat si in locul sau a fost adus, mult mai controlabilul si previzibilul public care se uita emisiunile cretine de la posturile care dau trandul in Romania.

    Sa nu crezi pentru o secunda, ca iti alegi ce mananci, cu ce te imbraci, etc. Altii decid pentru noi. Important e sa faci ceva sa-i ajuti pe cei care au un cuvant de spus.

  5. Mihai, nu e vorba de ProSport, toata media din Romania e “lovita” de acest fenomen numit senzational. Chiar nu sunt adeptul, in fine…

  6. Pai si cine a introdus senzationalul de tipul becali in media? Unde erau acum 10 ani? Nu uita ce a spus Hrebenciuc intr-un interviu ProSport: “becali a fost lansat pentru ca era nevoie”…Si nu s-a referit doar la politica. A spus ca tara avea nevoie de el. Nu de spitale si scoli, ci de becali. Ce mai e de spus?

  7. aloha ..prefer sa nu comentez referitor la postul tau …
    vroiam sa vad ce mai faci..(?):P

  8. @mihai. sincer nu stiu si nici nu ma intereseaza. dar prezenta lui e cu adevarat iritanta.
    @ramona. bine fac:P

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: