În spatele uşilor închise…

… stau boschetarii din tramvaiul 41. Pe bune că m-am săturat ca în fiecare zi să ajung la redacţie fredonând în minte arhicunoscuta colindă „Deschide uşaaa creştinee…”.

O zi normală pentru mine începe din tramvaiul cu pricina. Mă urc în el la staţia cu numele de „Lujerului” şi parcurg – calculez – nouă staţii (sper că am numărat bine), adică aproximativ 25 de minute, jumătate de oră, în funcţie de semafoare şi de idi.. şoferii care, din când în când mai blochează intersecţiile. În fine, de aproximativ două săptămâni pe la mijlocul „excursiei” către Casa Presei, se urcă nişte indivizi care îmi tulbură liniştea gândurilor. La început au fost doar doi, adică o doamnă şi un puşti, probabil fiul dânsei. Ea, cu vocea extrem de ascuţit-piţigăiată, el cu un behăit specific vârstei, dar i-am acceptat… treptat am început să fac riduri, deocamdată glumesc, atunci când ăi văd că urcă. De săptămâna trecută s-a dublat stresul. Alţi doi puşti atentează la integritatea mea mentală. Ei bine astăzi patrula s-a triplat, asta pentru că o altă mămică însoţită de plodul său m-a “agresat”. Drăguţ (not) a fost că madam` avea pe umăr o geantă de dimensiuni considerabile, roz şi cu o tipă foarte vintage….

Ei, cobor din tramvai şi păşesc, uneori grăbit, uneori nu, cu o colindă care a ajuns să îmi irite timpanul, neuronii şi răbdarea…

Sărbători fericite să aveţi dragi „cântăreţi” din patru`ş`unu

Posted on December 17, 2009, in All. Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. 🙂
    Bine ai venit in lumea-patrushunishtilor. oare am scris bine?

    Sa vedem insa si avantajele:

    1. Repetitia e mama invatzaturii era o vorba – cu cat auzi mai des vorbele colindei, cu atat o retii mai usor si poti colinda si u la randul tau 🙂
    2. In 41, mai ales la ore de “maxima audienta” nu iti va fi frig ever. Pestii din conserva sunt relaxati. Sa vezi oamenii din 41 ce sardelutze in adevartul sens al cuvantului sunt
    3. In 41, in orele din afara “audientei maxime” gasesti ce vrei, dar cu miros inclus. De cele mai multe ori…pestilentzial
    4. In 41 ai cateodata senzatzia ca esti “rege”. cand stai si te uiti pe geam la cei din masini care inainteaza cu -2.5km/h.

    And so ohm:)

  2. Ma plimb cu air four one de prin octombrie si deja m-am obisnuit.. voit e adevarat. Cate carti nu s-ar putea scrie despre ce se intampla in sfantul tramvai 😀

  3. ei totusi sa nu o luam in tragic. exista si hendzfri`uri

  4. Zi merci ca nu l-ai nimerit pe nenea care urca cu un miel alb intr-o sacosa “Cine-l vrea pe Vasilică, Vasilică va ghiceste norocul” ba baiaatuleee:))

  5. cam asa se intampla in toate mijlocele de transport eu merg zilnic cu 3 mijloace diferite .. un adevarat cosmar..

Leave a Reply

