Time Out!

Gata, a venit vacanţa! În mai puţin de două ore am să fiu deja în trenul de Piatra Neamţ. Mi-e dor de mama, mi-e dor de tata, mi-e dor de iubita mea, mi-e dor de toţi prietenii mei, mi-e dor de oraşul meu frumos.

În Bucureşti mă întorc pe 4, în prima lună a anului viitor, dar chiar nu mai contează asta acum. Se apropiile sărbătorile, poate cele mai aşteptate de mine în ultimii ani.

Să aveţi un sfârşit de an frumos şi liniştit, iar anul care vine să vă rasplătească cum vă doriţi. La mulţi ani, dragi prietenii!

Posted on December 22, 2009, in All. Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. e 2010…se anunta a fi un an bun pt pesti…ASA SA FIE:)!!!!!!!

  2. “Drept răspuns, Iisus i -a zis: ,,Adevărat, adevărat îţi spun că, dacă un om nu se naşte din nou, nu poate vedea Împărăţia lui Dumnezeu.“

    “Fiindcă atît de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentruca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viaţa vecinică.” Evanghelia

    Ioan 3:3; 3:16 , Biblia

  3. oook, acum spune-mi care e faza

Leave a Reply

