Alt an, acelaşi drum

Încep prin a-mi scuza lunga perioada de inactivitate şi sunt sigur că sunt şi iertat.

Au trecut deja şapte zile din noul an şi trei şi jumatate de când m-am întors în Bucureşti. Întors pentru că sărbătorile, aşa cum v-am spus, le-am petrecut acasă. Cu siguranţă cele mai liniştite şi mai frumoase zile din 2009, aşa cum mă şi aşteptam de altfel. Cum putea să fie decât bine când am dormit in patuţul meu, mama şi tata se învârteau în jurul meu şi, mai ales, am avut lângă mine cea mai dulce iubită de pe pământ. Dar cum clipele frumoase trec repede nici minivacanţa mea nu a făcut excepţie şi iată-mă din nou în “minunata” capitală..

2009 pentru mine a fost un an bun. Un an cu reuşite profesionale şi, pe final, sentimentale. Ce aştept de la 2010? Habar n-am, îmi doresc doar să fiu fericit şi sănătos (ştiu că e o dorinţă obişnuită), restul chiar nu mai contează. Mi-am propus multe lucruri aşa cum fac la începutul fiecărui an, iar acum nu rămâne decât să duc la capăt toate planurile, până acum am fost destul de eficient.

Până data viitoare vă pup şi vă respect. Un an bun!

Mă-nclin!

Posted on January 7, 2010, in All. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Ai lasat in spate si mult gust amar vacanta asta..

  2. Sper totusi sa fi fost inteles.

Leave a Reply

