O doză de prostie, vă rog!

Că românul e panicos şi foarte uşor influenţabil o ştim cu toţii şi nu spun eu nicio mare noutate, dar, fraţilor, chiar aţi luat-o razna cu toţii?

Mă duc azi prin centru să îmi plătesc taxa la facultate şi mă îndrept spre metroul de la Universitate. Pe drum văd două băbuţe care nervoase că nu şi-au primit pensia (poveste veche cu ele, promit să revin cu detalii), mă amuz, dar îmi continui drumul. Mă apropii de pasajul de la Universitate când văd o mare, când spun mare chiar la ceva imens mă refer, coadă care se ducea spre subsolul Bucureştiului. Pe bune că nu vedeam capătul cozii, undeva la 1000 de oameni stăteau cuminţi, fără să se îmbrâncească şi fără să vocifereze aşteptând ceva. Imediat mă gândesc că s-a întâmplate ceva la metrou (n-ar fi fost tocmai bine pentru mine…), dar mă trezesc. Cu câteva zile înainte am auzit de cum se îmbulzesc românii să se vaccineze împotriva teroristului numărul unul din spaţiul Carpato-Danubiano-Pontic…

Să râd? Să plâng? Habar n-am. Un lucru e cert… de ce să te vaccinezi pentru ceva de care nici măcar nu ai mare habar? E un virus despre care nu se ştie mare lucru şi cică omoară oameni. Suntem proşti, pe bune. A murit săracul ăla de la Cronică şi repede ne-am speriat. Domnişoara bebeluşă blondă să ştiţi că nu se vaccinează, “am mâncat din aceeaşi farfurie cu el” ne spune dânsa”. Ah… şi cica UE a cerut o anchetă privind cazurile reale de îmbolnavire şi a deceselor provocate de gripa porcină în România, sugestiv, nu?

P.S. Părere pur personală: Românilor le e frică de chip-uri. Păi dacă după o campanie atât de agresivă în media, mii de oameni au sărit să se injecteze inconştienţi, dacă ar fi nevoie să ne “brand-uiască” ar fi greu? Eu nu. Vă pup!

UPDATE: Uitaţi-vă ce spune Adevărul.ro

sursă foto: mediafax
Posted on January 12, 2010, in All. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Eu ii vad in fiecare zi..

  2. ce oameni…

Leave a Reply

