Se întâmplă în România

Din păcate nu am reuşit să prin de la început care e povestea “atacului energetic”. Ce s-a întâmplat, din nou, între G. I. Geoană şi Iron Băse, dar am cam prins ideea. Una care îmi surâde, pasionat fiind de chestii de genul ăsta. Oamenii cu puteri supranaturale, pardon existenţa lor m-a fascinat mereu. În fine, nu asta era ideea. O declaraţie mi-a atras cu adevărat atenţia şi aparţine deputatului PD-L Sever Voinescu, fost purtător de cuvânt al lui Traian Băsescu în Campania electoral. El spune că:

„Am ajuns ca în Burkina Faso: cel care pierde alegerile crede că cel care le-a câştigat i-a făcut farmece cu broasca”

că bine mai zici, domnule 🙂

Posted on January 19, 2010, in All. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

