18 ianuarie văzut de britanici

Un studiu făcut de britanici (că ei şi cu americanii se pricep de minune la asta) a mai născocit o nebunie. După cum spun cercetătorii, cică 18 ianuarie ar fi cea mai tristă zi din an. Bineînţeles că vine şi întrebarea firească  ’De ce?’. Cică atunci cam toţi am uitat de Crăciun, de Revelion, de toata mâncărica şi băuturica luate la bord în finalul de an şi mai ales, atunci vin şi facturile şi… evident ioc bani.

Dacă stau bine să mă gândesc cam aşa e.. bine că s-a dus blestemata zi 🙂

P.S. Dacă ne luăm după ei eu cred că în România în fiecare lună pe 18 e tristeţe.

Posted on January 21, 2010, in All. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. Eu zic sa incerci sa reformulezi acel PS 🙂

  2. cam asa e, P.S.-ul tau e mai veridic decat studiul britanicilor! :))

  3. eu cred ca in romania e in fiecare zi la orice ora tristete!!!:))

  4. Hei…te aveam in blogroll pe wordpress…insa m-am dat pe blospot. O sa te “bag” aici http://sidorica.blogspot.com/ in blogroll. Daca nu e cu suparare 🙂

    Nu de alta dar te mai citesc, si sa-mi fii la indemana 🙂

Leave a Reply

