Mulțumesc!

Mă așez la tastatură deși am și uitat care e senzația aia mișto de când ești pregătit să îți updatezi blogul…

Motivul pentru care mă aflu din nou aici e simplu și are legătură cu voi. Vreau să vă mulțumesc pentru toate mesajele, pentru toate apelurile (pierdute sau nu), pentru toate urările, mai mult sau mai puțin indirecte, pentru toate gândurile de bine sau nu. Ce să mai, vă mulțumesc pentru secundele în care v-ați gândit la mine pe 3 martie.

Motivul pentru care am fost atât de absent de pe blog? Nu știu. Chiar habar nu am. Mi-a cam pierit cheful, dar parcă nu de tot. Cine știe..

În speranța că voi reveni cât de curând, țin să vă mulțumesc!

Mă-nclin!

Posted on March 5, 2010, in All. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. La multi ani draga pestisor! sunt bolnavioara de cateva zile si am neglijat multe, insa mai bine mai traziu decat niciodata:D:P. te poopic si cele mai multe realizari anu’ asta ;*

Leave a Reply

