Minus două dorinţe neplăcute

E foarte frumos când ţi se întâmplă lucruri pe care le consideri ca a fiind speciale. Partea proastă începe atunci când locul, momentul sau pur şi simplu situaţia nu coincide cu imaginaţia ta.

La fel am păţit şi eu ieri… În jur de la 13 am asistat la înmormântarea regretatului Sandu Neagu (pentru necunoscători un fost mare fotbalist de la Rapid). Tot ritualul a făcut ca sicriul să ajungă chiar pe gazonul stadionului Rapidului, fix în cercul de la centrul terenului. De mic visam să pot să ajung aici, să pot să mă uit la tribunele bătrânului stadion din Giuleşti, la fel cum o fac şi jucătorii. Mă bucura doar gândul că aş putea să calc pe aceeaşi iarbă ca şi preferaţii mei. Ieri însă lucrurile nu au fost la fel  emoţionante. Chiar nu mi-a plăcut că a trebuit să îmi îndeplinesc un vis într-o asemenea circumstanţă.

Pe seară destinul sau doar coincidenţa a făcut să mă întâlnesc cu Ducu în metrou… Chiar îmi e dor de el şi de serile în care jucam rummy pe săturate sau mergeam împreună la film. Încă odată, nu vroiam să mă văd cu el după ceva timp chiar din întâmplare.

Nu-mi plac coincidenţele şi ca visurile mele să devine reale în circumstanţe neplăcute.

Posted on April 21, 2010, in All, Sport. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

