Haina nu-l face pe om

Înainte de toate trebuie să lămuresc ceva. Nu sunt un exemplu, mai am multe de îmbunătăţit, dar măcar simt că încerc să fac ceva. Aşa acum pot să spun concluzia la care am ajuns după o analiză de vreo 21 de ani: nu îmi plac dezordonaţii. Mă enervează faptul că dezordinea asta cu siguranţă e dominată de lene, dar aici e o altă concluzie, o altă poveste. Partea mai proastă e că, în general, dezordonaţii nici măcar nu realizează că sunt aşa, iar în momentul în care îi baţi pe umăr şi le spui că nu e bine aşa te trezeşti fără să clipeşti de două ori cu un sincer “hă, hă”. Repet, nu sunt nici pe departe omul perfect şi vezi doamne ce îngrijit şi ordonat sunt eu. Nu, nu nici vorbă, dar parcă la mijloc e vorba de o altfel de atitudine, una alimentată mai mult ca sigur şi de oamenii importanţi din viaţa mea.

Şi dacă am zis că există o parte proastă, trebuia să vină şi cea hilară. Mă bântuie gândul şi nu pot să înţeleg cum persoanele de genul ăsta sunt foarte plini de sine, foarte siguri pe ceea ce fac şi au o impresie extrem de bună despre ei. Normal că atunci când ieşi în oraş şi îţi pui o hăinuţă frumoasă pe tine, oamenii să te aprecieze câtuşi de puţin pentru că ei nu cunosc esenţa. Dar, am mai ajuns la o concluzie.  La figurat vorbind: Haina nu-l face pe om.

Posted on May 15, 2010, in O părere and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

