Vreau să înceapă sfârşitului sau pa

Toate poveştile astea cu sfârşitul lumii au început să mă lase rece şi parcă acum aştept ceva nou, ceva care să mă impresioneze. Parcă ar mai trebui schimbat scenariul ăsta fatalic.

Ce e ciudat pentru mine e starea generală a omenirii, una care de ceva timp parcă stă să explodeze (sau să să facă o implozie?!) . Crize, cutremure, vulcani şi iar crize, războaie, petrol şi mai ştiu eu ce motive. Parcă le şi văd cum se pun toate cap la cap gata să formeze un mare hop pentru noi ce mici de pe Pământ.

Uite, un exemplu extrem de edificator e situaţia României de astăzi, care, după ce semnalul a fost tras în Grecia, e ca o oală care stă să dea în clocot. Eu unul asta simt. Citesc prin toate părţile că lumea se revoltă, că statul le ia din bani oamenilor şi lista poate continua. (cică pe 31 mai RATB-ul, Metrorex-ul, Tarom-ul şi CFR-ul trag pe dreapta ca să urle în faţa Guvernului)

Mă enervează toate prostiile astea. Vreau să se întâmple odată ceva sau dacă nu, lăsaţi-mă să trăiesc liniştit. Să vină sfârşitul lumii, un război, să erupă vreun vulcan, să se întâmple absolut orice.

Posted on May 18, 2010, in O părere and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

