Prostia nu are graniţe

Uneori mă gândesc şi mă minunez de cât de tăntălăi pot fi occidentalii şi aici mă refer în principal la englezi şi la americani, pentru că mi-a fost demonstrat asta în dese rânduri. Cu riscul de a mă contrazice puţin după ce i-am lăudat pe oamenii de peste ocean în articolul despre Greyson Michael Chance nu am cum să trec peste această parte negativă a lor.

Acum câteva secunde am primit dovada finalăccă sunt proşti, iar faptul că ecuaţia implică şi o “cunoscută” din România mă face şi mai îndreptăţit să comentez. Ei bine acum nu ştiu cât timp în urmă, gemenele alea antipatice de la Cheeky Girls i-au fraierit pe britanici şi au câştigat nu ştiu ce concurs de talente muzicale. Nu ştiu cum au reuşit să îi păcălească pe toţi ăia care au votat şi mai ales pe juriu, dar au câştigat (evident că are legătură cu… prostia). Ei ca să vezi că fetele s-au dus acum şi la Britains got talent, dar ca să danseze. L-au cooptat în senzaţionala echipă şi pe un fost participant la Dansez pentru tine, au dat puţin din buric, a făcut ăla un flic-flac şi albinoşii au început deja să aplaude. Surpriză sau nu au fost acceptate pentru faza următoare

Adică eu mă plâng mereu de faptul că în ţărişoara noastră sunt promovate din ce în ce mai mult nonvalorile, iar incultura o ia extrem de repede la deal şi uite ce se întâmplă o ţară de la care aveam pretenţii. Să nu uit să precizez, toată nebunia asta tabloidiană a plecat din insulă aşa că ar trebui să mă mir mai puţintel. În fine, până la urmă tare m-aş bucura să-i mai păcălească încă o dată domnişoarele pe englezoi, dacă-s proşti.

Posted on May 24, 2010, in O părere and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Eu cred ca i-au prostit si datorita faptului ca au fost mediatizate intens in trecut, una din fete facand prostioare cu un parlamentar britanic. Deci tot cu curu’ se castiga faima!

  2. ei uite ca nu auzisem chestia asta, dar sunt foarte sigur ca povestea e adevarata. au si ei parlamentari prosti…de fapt exista genul asta de conducatori mai peste tot

Leave a Reply

