Joacă vicecampioana României?

Fotbalul, hai sportul românesc ca să nu fiu plictistor, pedalează de ani buni în gol. Nu mă refer aici la performanţe, alea care nu există, ci la mediatizarea inegală a ramurilor din fenomen. Dar ca să revin la fotbal, nu am totuşi ce să fac,pentru că de atletism, handbal, volei ş.a. nici nu are rost să vorbesc, ceea ce se întâmplă în mass-media româneşti e strigător la cer. Avem o echipă şi pe ea o “prea-slăvim”.  A jucat naţionala României de fotbal acum ceva timp un amical cu Turcia. După vreo două zile mă întreabă un amic: “Frate, când joacă ai noştri cu Turcia?”. Eu ce să îi mai zic? În fine…

Ce e mai aiurea este că şi oamenii implicaţi direct în fenomen tind spre acelaşi comportament. De exemplu, Unirea Urziceni, fostă campioană şi actuală vicecampioană a României a jucat în această seară în preliminarii Europa League. Scorul îl aflaţi de pe site-urile de profil dacă nu îl ştiţi. Ei bine, la aproximativ un sfert de oră de la începerea meciului despre care v-am spus stătea pe facebook şi supriză…Şi mie mi-a plăcut Ice Age.

P.S. Probabil s-a uitat la meci, dar nu asta era ideea.

Posted on August 27, 2010, in O părere and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Misto tare tema.. Dar nu o vad rezistand nici pe asta mai mult de o luna :))

  2. Te-nşeli, cealaltă a rezistat luni şi luni de zile, iar asta pentru că îmi place cu adevărat va fi longevivă 😀

Leave a Reply

