Sibiu, un oraş care nu trebuie ratat

Una din marile mele dorinţe a fost indeplinită. Vineri, am călcat pentru prima dată în cetatea Sibiului. Un oraş superb, cu un aer aparte, ce nu îl găseşti tocmai des prin România. Norocul meu a fost să ajung acolo odată cu “Festivalul Medieval”, ceea ce a amplificat atmosfera de oraş aparte.

E drept, am stat mult prea puţin (2 ore) în Sibiu pentru a înţelege şi vedea cu adevărat toate minunăţiile, dar şi aşa a fost de-ajuns. Oameni relaxaţi, ale căror chipuri m-au făcut să mă întreb dacă locuim în aceeaşi ţară, o curăţenie, cum numai la mine acasă (Piatra Neamţ) am mai văzut, construcţii care mai de care mai deosebite şi câte şi mai câte.

Începusem să spun despre festivalul medieval cu care m-am intersectat. Extraordinar! Ţin minte că mă uitam la televizor la asemenea manifestări şi eram extrem de încântat. De data aceasta am avut ocazia să mă plimb printre călugări medievali, printre cavaleri, printre domniţe îmbrăcate ca pe vremea Regelui Arthur, printre făclii, porţi fortificate sau printr-un miros rupt parcă din acele vremuri. Nu ştiu câţi dintre voi au avut ocazia să participe câtuşi de puţin la un eveniment asemănător, dar eu vă recomand din tot sufletul să ajungeţi. La Sibiu, la Sighişoara, oriunde pentru că e ceva aparte.

Vă las aici un link pentru a vedea câteva poze de la festival.

P.S. Trebuie neapărat să ajung şi la Sighişoara!

Posted on August 29, 2010, in Călătorii and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. Hehe..un articol ce seamana putin cu cele din nisa mea 😀 Frumos.. Intradevar, Sibiul este o superbitate de oras si abia astept sa il revad. Si da, ai avut dreptate, un astfel de festival (fara nicio rima a la Iulian) da un aer aparte oraselor ca Sibiu sau Sighisoara, Cluj sau Brasov.

  2. Sighisoara e ca o sora mai mica a Sibiului. 🙂
    La http://www.cafewien.ro/ trebuie mers, de la ferestre/terasa se intinde manunchiul de case vechi in fata (pe unde e musai sa te pierzi ziua intr-o plimbare si mai multe), iar muzica pianului (live) cu un pahar de vin seara… ah!!

  3. Minunat! Sper din tot sufletul sa ajung la acest festival. Poate anul viitor… In Sibiu am fost cand eram mica iar renumele sau de urbe occidentala este pe deplin meritat.

Leave a Reply

