Manifest. De ce nu îmi place iarna.

Pentru că ma simt ca un caltaboş atunci când trebuie să port haine groase.

Pentru că nu îmi place să port căciulă.

Pentru că ziua e atât de scurtă încât văd soarele mai puţin decât mă spăl pe dinţi.

Pentru că nu mai pot pierde serile pe vreo terasă de pe Lipscani.

Pentru că întârzie trenurile şi mi-e frică să merg cu microbuzul.

Pentru că zăpada se topeşte aproape imediat, iar Bucureştiul devine o imensă mlaştină noroiasă.

Pentru că nu mai pot mânca îngheţată.

Pentru că îmi place mai mult marea decât muntele.

Pentru că în copilărie am avut parte de ierni cu temperaturi de -30 de grade.

Pentru că nu am maşină, iar autobuzele se mişca incredibil de greu. Asta pentru că alţii au maşină.

Pentru că pur şi simplu nu îmi place iarna!

L.E. Şi pentru că am lipsit de la cursurile de patinaj artistic. Patinoarul Olimpic Bucureşti m-a doborât în această seară. La propriu.

Posted on December 1, 2010, in O părere and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

