Leapşă fotbalistică

Bogdan a reuşit să mă readucă pe blog după foarte mult timp. Nu pot să spun că am uitat de el, dar nici nu mi-a stat gândul la vechiul meu mod de relaxare. Ce-i drept, am avut câteva tentative (gânduri) de a reveni în online, dar totul s-a pierdut în eter. În fine, Bogdan a venit cu o idee care mi-a răscolit puţin amintirile. Îmi aduc cu o foarte mare fericire de şcoala generală, atunci când împreună cu alţi patru sau cinci colegi jucam ‘Fazan’ pe echipe de fotbal, ori fotbalişti.  Am preluat leapşa mai ceva ca Ronaldinho şi în 2 minute, 28 de secunde şi 74 de sutimi am reuşit să dau gata alfabetul.

A – Daniel Agger M – Maicon
B – David Bekcham O – Mesut Ozil
C – Cristian Chivu P – Pedro
D – Andrés D’Alessandro Q – Fabio Qualiagrella
E – Samuel Eto’o R – Riquelme
F – Sebastien Frey S – Bastian Schweinsteiger
G – David de Gea T – Taye Taiwo
H – Joe Hart U – Tomas Ujfalusi
I – Alexandru Ioniţă V – Edwin Van Der Sar
J – Marcell Jansen X – Abel Xavier
K – Sergey Krivets Y – Hassan Yebda
L – Frank Lampard W – Theo Walcott
N – Nani Z – Javier Zanetti

Leapşa a plecat de AICI şi o poate lua oricine doreşte! Vă respect!

Posted on February 15, 2011, in Din ' WWW ' and tagged , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

