‘El Clasico’ via Toma

Invitaţia a venit de la Manly.ro via Toma, berea de la Heineken, iar pizza de la Trenta. La pauză am citit Zile şi Nopţi. Pauză? A, nu v-am spus. Sony ne-a delectat cu al patrulea “El Clasico” din 2011.  Şi nu orice fel de “El Clasico”, am avut parte de unul HD. Nu-i aşa că deja vă vine să vă băgaţi şi voi pe lângă al meu Toma?

Meciul. Cum ar spune marele Ilie Dumitrescu, am văzut o aglomerare de mari jucători.  “Pedros” (cititat din Ilie) a făcut 1-0, Marcelo, 1-1. Barcelona în finală.

Finala. Toată plăcerea cu care am urmărit Tiki-Taka lui Guardiola în acest sezon se opreşte odată cu meciul cu Real Madrid. Sunt fan Manchester United de prin 97-98, aşa că toate gândurile bune se îndreaptă către Sir Alex Ferguson.

Dacă vreţi să vedeţi cum ne-am distrat intraţi aici

Posted on May 5, 2011, in All and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

