Bucuriile vieţii

Când eşti mic e simplu, laşi uşor buza de jos spre exterior, flexezi capul puţin spre înainte, genunchii îi îndoi şi pe ei niţel şi din poziţia de milog adopţi strategia de: “dacă nu mă duci la Andrei piş ochii!!”. Eu nu-mi aduc aminte să fi fost un copil mofturos şi chiar dacă mi-aş amintit tot nu aş fi recunoscut. Glumesc. Idee e că mi-e dor de vremea în care totul era foarte simplu de obţinut. Exemplu: îmi rugam bunicul să îmi ia o îngheţată, cu preavizul de: “O ling încet, tatae” (asta ca să demonstrez că nu trebuia să bat cu pumnul în masă ci doar să folosesc câteva din tertipuri lingvistice) şi minunăţia era servită.

Acum e nasol. Spre exemplu, de câteva zile am o stare foarte ciudată. Nu am chef de nimic, ploaia mă deprimă, patul mă deprimă, metroul mă deprimă, absolut totul mă deprimă. Ce ar trebui să fac eu acum pentru a primi motive să zâmbesc. Dacă “piş” ochii nu îmi va pune nimeni mâna pe umăr să-mi zică “lasă, va fi bine”.

În toată indispoziţia mi-am amintit că în ultima trecere prin Piatra Neamţ, după o scurtă cotrobăială prin sertare am găsit un motiv să zâmbesc. Vorbesc de un rânjet de ăla de om prost, asta că tot primisem un comentariu acum vreo săptămână că vezi doamne aş fi pueril. Să revin, mi-am găsit patru din maşinuţele copilăriei mele. Bolizii ăştia de mai jos au cam 15 ani în bord şi sunt de o fiabilitate nemaivăzută. A se observa că maşinuţa din dreapta a trecut şi prin ceva tunning.

Acestea fiind zise, vă urez un somn uşor şi să aveţi parte doar de rânjete puerile! Vă pup

P.S. De câteva minute mi-am terminat un proiect pentru facultate. Sunt mândru de mine. Partea proastă este că nu voi ajunge să îl predau. Acum nu mai sunt mândru de mine.

Posted on May 9, 2011, in O părere. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. Ionut-Alexandru

    Bine ca te-am reapucat sa mai tastezi ceva pe blog.. 😉
    Sa ne vedem cu bine.

  2. Bine m-ai reapucat :P. Sa ne vedem cu bine!

  3. Ionut-Alexandru

    Neatentia, scuze.

  4. eee, stai linistit!

Leave a Reply

